viernes, 19 de diciembre de 2008

5. Tancament de l'assignatura i avaluació

Durant el desenvolupament del semestre el blog ha esdevingut una eina de treball que ens ha permès reflexionar sobre el procés d'elaboració de les diferents activitats d'avaluació continuada i sobre la seva funció en el nostre futur professional. El fet que aquesta feina s'hagi realitzat a partir del blog també ens ha permès donar-li un ús informatiu i divulgatiu.
En el meu cas particular la funció del blog ha estat sobretot la de reflexionar sobre els aprenentatges realitzats. En diferents ocasions he consultat els blogs d'altres companys però en cap cas he establert una interacció amb ells. De la mateixa manera, si algun company ha visitat el meu blog tampoc ha deixat constància.
L'utilització del blog en el meu cas ha estat sobretot de caràcter instrumental. En moltes ocasions he trobat enllaços, fotos, dibuixos... amb que m'hauria agradat personalitzar el meu blog però la manca de temps o la priorització d'altres temes ha suposat que tot quedés en intencions.
Des del meu punt de vista la metodologia utilitzada en l'assignatura ens ha permès assolir els continguts de l'assignatura d'una manera motivadora i creativa. En diferents assignatures estudiem sobre el treball cooperatiu, la transformació del coneixement, el canvi conceptual... aquesta assignatura ens ha permès experimentar com a estudiants els diferents postulats del constructivisme alhora que ens ha permès tenir-los presents com a dissenyadors i avaluadors d'experiències didàctiques en línia. Penso que l'assignatura ens ha permès desenvolupar competències professionals imprescindibles per a qualsevol professional de l'educació que treballi en la societat de la informació.
Pel que fa a la meva pròpia evolució en el coneixement dels continguts de l'assignatura penso que les diferents proves d'avaluació continuada m'han permès anar més enllà dels objectius proposats en el pla docent en quant l'interès que m'han despertat pels temes relacionats amb la interculturalitat i el seu treball des d'una vessant psicopedagògica.

Etiquetas:

1 comentarios:

A las 28 de diciembre de 2008, 15:32 , Blogger Elisabet Higueras ha dicho...

és gratificant veure que valores el plantejament constructiu de l'assignatura, i que t'ha servit per a poder crèixer com a professional.

Eli

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio