miércoles, 5 de marzo de 2008

Dimecres 5 de març

Si una setmana enrera m'haguéssiu preguntat que és un blog m'hauria encongit d'ombros i us hauria dit que és una cosa que la meva neboda adolescent fa servir per penjar fotos, no us penseu que és una cosa personal amb els blogs també hauria posat cara de susto si m'haguéssiu demanat que us escanejes una foto o us introduis un índex automàtic.
No portem encara una setmana de classe i ja hem fet un tastet de totes aquestes coses! el camí que s'obre i que hem de recorre junts durant aquest quadrimestre ben segur és ple de reptes i sorpreses!

1 comentarios:

A las 8 de marzo de 2008, 14:19 , Blogger zel ha dicho...

Doncs ja tens blog, i la teva nebodeta deu tenir un fotolog, suposo, com el meu fill adolescent, estàs enllaçada al meu! Ànims!

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio